Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Do kogo trafia Pudełko Niespodzianka i czemu mnie tu tak mało.

Share
Moje Kochane,


przepraszam was, że to tyle trwało.

Już dawno powinnam ogłosić wyniki rozdania, ale ugrzęzłam w przerabianiu www.pieknoscdnia.pl która zyskała nowy wygląd, a że robiłam to sama więc trochę to trwało.

 Następnym dużym zadaniem, które mnie pochłonęło było przyznanie Piękności roku 2014 najciekawszym nowościom kosmetycznym zeszłego roku.


Na koniec zaczęłam pracę w nowym miejscu, to jeszcze okres próbny, więc trzymajcie kciuki proszę:)

Jeśli dodamy do tego sesję i egzaminy u Młodych, próby powrotu do uprawiania sportu i pilnowania diety i tysiące małych, codziennych spraw to same rozumiecie jak czas szybko płynie.




Ale już jestem, a to jest osoba do której trafi pudełko Niespodzianka  z 6 kosmetykami z tych marek, które teraz zdradzę :

MAC, Chanel, Revlon, Makeup for ever, Sebastian i Rouge Bunny Rouge


aby zwyciężczyni miała frajdę z niespodzianki nie pokażę kosmetyków teraz, ale mam nadzieję, że zechce zrobić zdjęcie pudełka gdy już do niej dotrze i wtedy je wam pokażę:)


Pudełko wędruje do Martyny

Czytam, bo umiem. Bo mam dużo czasu. Za dużo nawet - bo mało sypiam.
Pytanie powinno brzmieć - dlaczego czytam Twojego bloga? Ano czytam, bo Cię lubię. Przynajmniej tak mi się wydaje, że gdybym kiedyś miała okazję Cię poznać, to bym się z Tobą świetnie dogadała, bo wydajesz się taką równą babką. Do tańca i do różańca. I mimo tego, że przede wszystkim piszesz o kosmetykach, to w każdej jednej recenzji jesteś "Ty". Twoje wrażenia, Twoje bardzo subiektywne odczucia. Nie marketingowy, sponsorowany bełkot. No i uwielbiam Cię za teksty o Twojej szafie oraz o tym, że nie jesteś już pierwszej młodości, ale wiesz, jak podkreślić swoje atuty, bo kto nam zabroni? Podsyłam Twoje teksty wszystkim jęczącym babom, które wiecznie narzekają, że są za grube, że nie mają czego na siebie włożyć, podwójny podbródek im się zrobił i w ogóle dramat za dramatem. No i Twój przepis na syrniczki. Dzięki Tobie mój mężczyzna zaczął jadać twaróg! Szok! Wcześniej nie jadł. Nigdy.
No i bardzo mocno poruszył mnie Twój tekst o wojnie. Też się boję. Dobrze, że ktoś jeszcze potrafi pisać o trudnych sprawach na przemian z recenzją szminki. Bo to jest ludzkie. W końcu jesteśmy kobietami!
Życzę Ci wielu owocnych lat blogowania. Będę czytać!
Pozdrawiam
Martyna


Gratuluję.

Martyna odezwij się proszę i podaj swój adres na mojego maila


Kochani ponieważ tak się po raz pierwszy mi przydarzyło, że wybrana osoba nie spełniła warunku obserwowania, to Pudełko trafia do następnej. Zostawiam jednak odpowiedz Martyny, bo spodobała mi się bardzo i mam nadzieje,  że jeszcze nie raz zajrzy na tego bloga. 


Pudełko dostaje Olgax, odezwij się  proszę.





12 komentarze:

  1. Gratulacje! zastanawia mnie tylko czy pani Martyna spełniła podstawowy warunek czyli obserwacje bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) odzywam się :) nie mogę uwierzyć, że moja wypowiedź została wybrana. Niestety jako że jestem mało techniczna Pani z komentarza powyżej ma zapewne rację. Jeśli nie spełniam kryteriów nagroda pewnie zostanie przekazana pełnoprawnej uczestniczce.
    to nic :) i tak się cieszę i dziękuję :)
    Na wszelki wypadek mój adres e mailowy lukrecja.borgia@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Martyno, czy ta Martyna z bialo czarnym zdjeciem to Pani obserwacja? Przyznam, ze nie spojrzalam na obserwowanie w momencie czytania odpowiedzi, wybralam ta ktora podobala mi sie najbardziej. Ale widze, ze jest Martyna jako obserwator bloga , prosze tylko o potwierdzenie czy to Pani i od kiedy

      Usuń
    2. Tak, czarno-białe zdjęcie to ja, ale przyznaję bez bicia że dołączyłam dopiero teraz do grupy obserwatorów (aczkolwiek obserwuje w bloglovin) wiec ze względów formalnych nie chciałabym kreować problemów. Dla mnie wystarczającym wyróżnieniem jest fakt, iż mój komentarz przemówił :)

      Usuń
    3. Martyno, w takim razie bardzo mi przykro, ale musze zmienic zwyciezce, ale poniewaz Twoja odpowiedz tak mi sie spodobala i uczciwie przyznajesz sie do obserwowania dopiero teraz dostaniesz nagrode pocieszenia, podeslij mi swoj adres i zagladaj tu czesciej:)

      Usuń
    4. Bardzo dziękuję, szkoda, że jestem takim nieogarem ;) czy mogę poprosić maila, bo nie mogę tu nigdzie znaleźć; ) Jestem chwilowo na wakacjach, więc proszę mi wybaczyć opóźnienia komunikacyjne. Zaglądam często :) tylko nie zostawiam po sobie żadnych śladów; ) jeszcze raz serdecznie dziękuję i przepraszam za stworzenie niewygodnej sytuacji :*

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluje wygranej, to pierwszy raz mi sie zdaza taka sytacja, ale Twoja odpowiedz byla moim drugim ulubionym, wiec nic sie nie martw, wysylam Ci maila, dzieki za zagladanie

      Usuń
  4. Waleriania, gratuluję nowej pracy! ;)

    OdpowiedzUsuń

  5. Waleriania, gratuluję Ci nowej pracy! ;) Jestem pewien, że będziesz się w niej świetnie sprawować i osiągniesz wiele sukcesów.

    Klimatyzacje Stargard

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)